Saturday, June 27, 2009

ooooo...balik kampung

Assalamualaikum....

sebenarnya nat buat new N3 tp tah la, tak dak topic, sebenarnya ada tapi... tah la. Otak pun makin beku beberapa hari ni. Entah la dh kna syndrom apa.

Insyallah, mlm ni kami sekeluarga nak balik kampung kat Kedah. Balik ziarah sedara mara kat sana, sambil nak perkenalkan ahli keluarga baru kami ni la. Dan sekarang kan musim buah. Alhamdulillah, balik nak makan durian la. Bestnya dapat panjat pokok dan makan buah rambutan atas pokok. opss....hehehehe....

So, doakan kami selamat sampai la, di permudahkan perjalanan, selamat pergi dan selamat balik. Insyallah, lepas balik kampung ni, boleh la buat N3 pasal kampung kn.

ooooo balik kampung, hati giarang.....

Selamat balik kampung tuk Iffa yg dah sampai kampung dia kat Sik tu semalam. Dok umah cuti 2 minggu ni, rehat puas-puas tau. Lepas ni dah nak kena masuk semester baru pulak kn. so, My dear sister, enjoy your holiday....like me !!!!!!


بِسْــمِ اللهِ تَوَكَّـلْتُ عَلَى اللهِ لاَ حَـوْلَ وَلاَ قُـوَّةَ إِلاَّ بِاللهِ, اَللَّـهُمَّ إِنـِّى اَعُوْذُ بِكَ اَنْ اَضِلَّ اَوْ اُضَلَّ اَوْ اَزِلَّ اَوْ اُزَلَّ اَوْ اَظْلَمَ اَوْ اُظْلَمَ اَوْ اَجْهَلَ اَوْ يُجْهَلَ عَلَىَّ

“Bismillahi tawakkaltu ‘alallah, wa laa haula wa laa quwwata illa billah. Allahuuma inniy a’uudzu bika an adlilla au udlalla, au azilla au uzalla, au adzlima au udzlima, au ajhala au yujhala ‘alayya”.
(Dengan menyebut Asma Allah, aku bertawakal kepada Allah, dan tidak ada daya maupun kekuatan kecuali dengan Allah. Ya Allah, aku berlindung kepadaMu dari menjadi sesat dan disesatkan, atau dari tergelincir dan digelincirkan, atau dari menganiaya dan dianiaya, atau dari menjadi bodoh dan diperbodoh”.


سُـبْحَانَ الَّذِى سَخَّرَ لَنَا هَاذَ وَ مَا كُنَّا نَـحْنُ مُـقْرِنِيْنَ وَ إِنَّ اِلىَ رَبِّنَا لَـمُنْقَلِبُوْنَ

“Alhamdulillah, subhaanal ladzii sakhkhara lanaa, haadza wa maa kunnaa lahu muqriniin, wa inna ila rabbinaa lamunqalibuun”.
[Segala puji hanya miliki Allah, Maha Suci Allah yang telah menjinakkan bagi kami kendaraan ini, padahal sebelumnya kami takkan mampu menguasainya, dan sungguh kami nanti akan pulang kembali kepada Tuhan kami"]

credit to: http://syariahpublications.com/2006/12/19/dzikir-dan-doa-ketika-berada-dalam-perjalanan.html

1 comments:

Anonymous said...

[url=http://MirSkidok.ru/maldivy/]отдых на мальдивах цены[/url]
[url=http://MirSkidok.ru/kurorty-turcii/antaliya/]турция анталия[/url]


Компания MirSkidok.ru осуществляет деятельность в сфере услуг уже более десятка лет, осуществляя принципиально новый путь к решению такого важного вопроса, как организация отдыха. В MirSkidok.ru работает команда профессионалов высокого уровня, имеющие огромный опыт в туристической сфере.
Основные принципы работы MirSkidok.ru состоят в индивидуальном подходе, внимательном отношении к каждому клиенту, продавая качественные услуги по более низким ценам. Во всех офисах магазина общая база предложений, которая всё время обновляется, поэтому цены во всей сети одинаково низкие. Чтобы стать счастливым обладателем лучшего тура по наиболее невысокой цене, достаточно поинтересоваться, где находится ближайший офис MirSkidok.ru.
В концепцию развития торговой марки входит ограниченное число поставщиков туристических услуг, чтобы качество и уровень обслуживания оставался постоянно на высоком уровне. MirSkidok.ru является профессиональной сетью агентств, которые специализируется не лишь на одних «горящих» турах, путевках со скидками и бонусами на ближайшие выходные или праздничные дни, но также и на турах с ранним бронированием.
Число клиентов Мира скидок неумолимо увеличивается с каждым днем. В планах Мира скидок - активно расширять сеть по всей России, внедрять следующие проекты для более комфортабельного отдыха клиентов.

[url=http://MirSkidok.ru/kurorty-turcii/belek/] белек турция[/url]
[url=http://MirSkidok.ru/turciya/]туры турция[/url]