Sunday, September 19, 2010

Cuti dah abes..mari kita balik

Assalamualaikum semua,

cuti raya pun dah nak abes ni. Makanya, perlulah berangkat balik ke Taman Budi & Ilmu tercinta. Cuti raya yg hampir 2 minggu tak di manfaat sepenuhnya pun. Seperti biasa, buku & segala assingment yg di bawa bekal balik ke kampung tak tersentuh pun. Selamber je tak buat. Dah la buku pun tak buka. Memang tak sedar diri ada mid-term exam nnt. Huhuhu....


Cuti perlu di manfaatkan untuk bercuti sepenuhnya kan? Maka, segala urusan yg lain yg berkaitan pelajaran di letak ke tepi. Bila lagi dpt berehat, kalau bukan masa cuti begini :)


Insyaallah, mlm ni sy nak berangkat balik dah. Naik keretapi. Doakan saya selamat sampai kat UIA nnt. Dah 10 hari bercuti raya, rasanya cukup la kot. Dah bersyukur sgt dapat bercuti panjang macam ni. Ada kawan-kawan saya yg tak dapat bercuti raya pun. Lagi sedih kan.



0 comments: