Wednesday, March 9, 2011

RANDOM: Mood saya sekarang adalah......

Assalamualaikum semua,

Ehm……………………………………………Ehm……………………………………Ehm……………………………………….tengah berfikir sebenarnya ni. Ternyata ramalanku benar belaka. Ya Allah……………sungguh ku tak sangka cempedak dah jadi nangka kot. Huhuhuhu…………………patut la…….
Siapa yang tak patut sebenarnya ni? Tak sangka sebenarnya dan masih terkejut. Okey, sekarang ni terasa seolah-olah makan cili sebab dah rasa pedasnya kat mulut. Hati ni macam dah di tusuk sembilu. Pedih kot, tersusuk hingga ke ulu hati. Nasib tak tembus ja. Huhuhu….

Ehm…………ehm………………ehm……………berfikir lagi. Macam mana boleh jadi macam ni?  Macam mana boleh jumpa, macam mana boleh tahu. Ada org bagitau ke? atau terjumpa sendiri? atau mencari & terjumpa. ATAU...byk kemungkinan ni. Agrh………………….patut la…patut la…dah boleh agak sejak aritu lagi. Sekelip mata je berubah. Hairan bin ajaib kot. Sebelum ni mcm OK, pastu dah KO. Huhuhu….sedih ar macam ni.

YA Allah, patut la hati ni tak sedap. Rasa macam sesuatu dah berlaku. Saya tau bila ada org marah kat saya, saya tau bila ada org suka saya, saya tau bila org tengok saya, saya tau bila org benci saya, saya tau bila ada org ada rasa pada saya, saya tau bila org kata apa kat saya, saya tau bila ada org cuba uji saya, saya tau bila org cuba provoke saya, saya tau bila hati saya sakit, saya tau bila ada org terasa hati dgn saya & saya boleh agak apa pandangan org bila tengok saya. Ini bukan perasan tp ini gerak hati namanya. Gerak hati ni tak pernah silap. Insyaallah. Huhuhuhu….

Tak sangka kan, saya dah sakit hati seseorang yg saya tak terniat pun nak sakitkan hati dia. Biasalah, saya pun manusia biasa yg ada hati & perasaan dan akan buat silap. Kadang-kadang saya tak sedar pun saya dah sakitkan hati orang, walau tu bukan niat sebenar saya. Mungkin saya terlalu lancang berkata-kata, dan tak sedar apa yang saya kata tu dah melampaui batas. Ehm...... Kalau dia tak cakap saya pun tak tau. Cuma dah perasan tapi hanya tunggu kesahan je, betul ke tak. Ternyata betul. Sungguh….saya tak tau nk ckp mcm mana.

Saya tak suka nak sakitkan hati orang sebenarnya. Tapi kalau ada yg terasa, saya mohon maaf sangat-sangat. Agak2, lepas ni keadaan boleh kembali baik macam dulu tak? Dulu tu baik ke??? Saya tak nak cari pasal ngan orang dah.  Lepas ni, biar la hati saya je yang sakit, biar saya je yang tanggung rasa tak puas hati ni sorang-sorang. Apa saya rasa, biar saya je yg tahu, tak payah nak bagi 1 dunia tau & tak mau tulis kat blog pun. Huhuhu…  Dalam hal ni, saya yg salah. So, saya mengaku salah saya.  MAAF kan saya :(

Maaf, entry tah apa-apa ja. sekadar luahan saya buat dia yang bernama ___________ (biarlah rahsia)

p/s: Mood tgh tak betul ni. Sedikit stress  sampai tak dak selera nak makan, walau perut dah menyanyi mintak di isi. Kepala masih sakit  kesan perubahan cuaca yg kejap sejuk, kejap panas.  Sejak balik dari Parlimen td dah rasa mual & loya. Penat sangat kot. Pastu dlm kelas td terbatuk-batuk sebab  tetiba terbau asap rokok. I can sense someone is smoking. Between, I hate smoker. Huhuhu… Ya Allah…waktu-waktu genting macam ni la, byk pula dugaan yg Kau bagi. Duhai hati, belajarlah untuk BERSABAR. 

 

 

0 comments: