Sunday, April 22, 2012

New Hero in My Life

Assalamualaikum semua,
banyak benda nak tulis dan kongsi. Tapi...nantilah bila saya ada masa yang panjang ^_^
Memperkenalkan hero yang baru muncul dalam hidup saya. 

  Nama dia Muhammad Zunnur bin Muhammad Asyraf


Lahir pada 20 Febuari 2012


Masa ni umur dia baru 21 hari


Zunnur dah pandai tengok kamera ^_^

Zunnur dalam car seat. Ready untuk pergi berjalan-jalan

Zunnur yang cool ^_^

Kakak Zaheen pun dah besar.

Sapa tah ajar Zaheen buat mulut muncung tu ^_^

p/s: Miss both of them. Rasa nak terbang je pergi Johor melawat dua orang budak ni. Tapi, apa kan daya. Dekat sini banyak sangat komitmen yang kena buat.

0 comments: