Saturday, January 23, 2010

New Year entry.....

Assalamualaikum semua,
ehm....dah lama giler rasanya tak up-date apa-apa kat sini. Huhuhu...nak kata sibuk tak la sangat tapi saja buat-buat sibuk. Sejak dah masuk tahun baru 2010, saya belum tulis apa-apa lagipun kat sini. Okey, pertamanya, saya dah tukar layout baru. Mungkin layout yang lama tu agak dull and not interesting, and make my self also not motivated to up-date. Macam kelam sikit page layout yang lama. Selepas "syura" di jalankan, saya pun membuat keputusan nak tukar layout yang baru ni. So, amacam? How it look likes? Please comment this new layout ok.

Actually, banyak benda nak citer ni. Terlalu banyak rasanya nak berkongsi. Nantilah eh. Saya tengah bercuti sekarang. So, sekarang ni kat Penang la. Rasanya, semangat nak berblogging ni pun tinggi ni. Lepas ni saya akan masukan beberapa entry.

Akhir kalam, sekadar renungan:


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments: