Monday, October 5, 2009

Oktober

Assalamualaikum,
sedar tak sedar dah masuk bulan Oktober dah. Cepat sungguh masa berlalu. Ehm...ye la, saya sendiri pun sangat sibuk dengan aktiviti dan program kat UIA ni. Memang tak sedar pun masa yang berlalu tu.Ehm...sempena dah masuk bulan Oktober ni, saya nak kongsi rahsia bulan kelahiran untuk warga Oktober. Seperti biasa, saya ambil dari kajian Datuk Dr. Fadhilah Kamsah. Saya suka akan kajian beliau sebab kebanyakan ciri-ciri yang di senaraikan oleh Datuk ada dalam diri kita. Hampir semuanya tepat. Wallahu a’lam.


#Suka sembang
#suka orang yang sayang padanya
#suka ambil jalan tengah
#sangat menawan dan sopan santun
#kecantikan luar dan dalam
#tidak pandai berbohong dan berpura-pura
#mudah rasa simpati
#baik
#pentingkan kawan
#sentiasa berkawan
#hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tidak lama
#cepat marah
#pentingkan diri sendiri
#tidak menolong orang kecuali diminta
#suka melihat dari perspektifnya sendiri
#tidak suka terima pandangan orang lain
#emosi yang mudah terusik
#suka berangan dan pandai bercakap
#emosi yang kelam kabut
#daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan)
#suka melancong
#bidang sastera dan seni
#pengasih
#penyayang dan lemah lembut
#romantik dalam percintaan,
#mudah terusik hati dan cemburu,
#ambil berat tentang orang lain
#suka kegiatan luar
#orang yang adil
#boros dan mudah dipengaruhi persekitaran
#mudah patah semangat


Oh ya, bulan Oktober adalah Hari Lahir Mama saya, dan juga beberapa orang kawan. Selamat Hari Lahir kepada warga Oktober.

2 comments:

Miss Ann said...

Selamat Hari Jadi buat Mama awak~

Ada perkara yg agak betul pd my scandal tu. huhu. same goes wit my beluvd bro~

nienadia said...

TQ. My mama's bufday is on 2nd October.

macam saya kata la, kajian yg Dr. Fadhilah Kamsah wat ni agak tepat n betul.