Saturday, April 3, 2010

Under Construction....omputeh kata

Assalamualaikum semua, 
jangan terkejut ya tengok layout blog ni yang agak berserabut dan tonggang-langgang segala warna latar belakang, tulisan dan lain-lain lagi. Sebabnya














Saya nak blog ni berwarna hitam sebab hitam itu menawan. Tapi, malangnya,, beberapa rakan meyarankan menukar warna hitam tu. Nampak tak cantik dan agak tenggelam. Tak nak baca la blog kalau warna macam ni, dan macam-macam kata-kata "yang agak cukup perisa" yang memanaskan telinga dan hati saya. Hehehe....iye ke???? Sapa la tu????? Huhuhu.... Saya rasa macam dah cantik ja. Tapi tak apalah, segala cadangan akan di pertimbangkan. Saya kan rasional orangnya.

Saya akan mencari layout yang lebih menarik dan ceria. Sekarang kan sibuk dengan final exam, jadi tak ada masa sangat nak mencantikan blog ni. Insyallah, lepas dah habis exam, saya akan bersambung kembali.

Blog ini akan berubah wajah dan juga pengisian yang lebih matang dan berinformasi dan pastinya akan memberi manfaat kepada pembacaa. Cewah...ayat...tak bleh blah sungguh :) Apa-apa pun, teruskan membaca blog picisan ni.(wonder; adakah org yg membaca blog saya ni?????)

Akhir kata.......SELAMAT MEMBACA BLOG. Bila dah baca, jangan lupa bagi komen@cadangan@kritikan@kutukan@pujian etc.Tinggalkanlah jejak anda untuk saya jejaki...

4 comments:

iffahnazifa said...

Uiks, mcm tau je mulut sape yg takde insuran tu..:D
Sabar je lah ngan org cmtu..huhu

Orait,
Nnt comeback dgn n3 yg lbey menarik okey..!

Ada je org baca blog nih..no worries..:p

Miss Ann said...

aik?menukar layout jugak ke? same goes to me...hehe..
sy igninkan layout yg ok tapi ada jugak org ckp layout xlawa...sy dh agak bosan dengan layout lama..huhu
mari sama2 menukar layout~!

nadia said...

to iffa: kpd "org tu" no hard feeling no heart feeling pun. hehehe... paham dah "dia" tu macam mana :)

terima kasih sbb sudi mmbaca dan mengomen blog yg tak seberapa ni.

to miss Ann: jom kita ubah wajah blog kita. boring gak asyik layout yg sama. pedulikan org yg kata tak lawa tu. ada kesah??? ni kan blog kita :)

Ruzanna Rahman ~♥ said...

ye...awk pn komen my layout toooooooooooo girlish...so, ada kesah?hehe