Sunday, May 30, 2010

kerja rumah lagi !!!!

 Assalamualaikum semua,
patutnya sekarang kena sipakan assigment, tapi macam tengah boring je ni, cuba jawab another home work from Teacher Ann. Hehehe...


  1. nama pada inbox saya: antaranya Ruzanna, Laili, Syamilah, Adila, Ruham.
  2. ringtone utama dekat phone: Eminem- The Real Slim Shady
  3. apa saya buat 12 tengah malam tadi: tgh tidur. smlam tidur awal ya.
  4. orang yang terakhir bersama saya: Rumate le kot.
  5. warna T-shirt saya pakai sekarang: Putih
  6. benda terakhir saya buat: Tengok Yukan Club
  7. 3 perkara yang anda suka buat setiap hari: Tidur, Makan & Berangan :)
  8. duit yang ada dalam wallet: RM40++
  9. camner hidup: Alhamdulillah, bersyukur dgn segala nikmat yg Allah bagi.
  10. bila kali terakhir jumpa mak anda: Dah lama la sejak balik UIA ni. Hampir sebulan lebih dah tak jumpa
  11. mak saya kat mana: Kat umah. Penang la.
  12. malam tadi, orang yang terakhir cakap dengan saya: Saya keseorangan semalam, rumate semua balik kampung
  13. surprise yang terbaru i dapat: Tak ada pun.
  14. benda yang baru dipinjam dari kawan: Ada ke? ehm...macam tak ada je.
  15. my Bf?: opss....what is BF hah??? i'm not interested :P
  16. apa yang rasa sekarang: Rasa nak balik umah, rasa dah boring belajar, rasa nak kawen.
  17. nak share dengan sape: Entah. Saya jarang share masalah ngan sapa-sapa pun. huhuhu....
  18. sape yang tau rahsia saya: Allah & diri sendiri
  19. diorang simpan ke rahsia tu: Itu sudah pasti. Insyallah.
  20. nak tag ke: Sapa rasa nak wat.

No comments: