Wednesday, July 28, 2010

Expected the unexpected part 2

Assalamualaikum semua,
Ehm...pertama kali up-date blog dari lab kat kuliah ni. Hehehe...saja mengisi masa lapang yg tak la lapang sgt pun. Sebenarnya tgh tunggu kelas pukul dua nnt, sambil tu dok buat online test. Homework untuk besok :)

Sesungguhnya perancangan Allah lebih baik dari perancangan manusia. Saya rancang yg lain, tapi Allah menetapkan yg lain. Tadi baru je dapat offer untuk join program McLead. Last minute decision tu. Saya pun tak tahu kenapa mudah sgt setuju. May be ada hikmah yg sy tak nampak lagi. Apa-apa pun, perancangan nak balik minggu ni terpaksa di batalkan. Tu la, masin mulut saya ni. Hari tu, bila tok saya tanya bila nak balik lagi, saya ngan selambernya cakap raya nnt baru balik. Sedangkan saya dah aim nak balik 30hb Julai sempena hari ______. Huhuhu...nak kata sedih tak la sedih, mcm tak ada perasaan sekarang. Saya tak tahu la mana hilangnya hati dan perasaan ini. Tetiba berjiwang :) Saya tak tahu apa yg bakal menanti saya minggu ni. harapnya semua yg baik, sebab saya berada dm mood yg tidak baik beberapa hari ni.

Besok mlm mcm stress sikit. Ada tiga tempat saya perlu ada. Pukul 8-10 mlm ada kelas English, 8.30 mlm ada meeting untuk Career program dan lepas isyak ada pelancaran program mentoring dan sy kna jd mentor. Huhuhu...mana satu nak dahulukan, mana satu nak ponteng, saya pun tak tau. Huhuhu.....

Sekian untuk hari ini. Wassalam.

1 comment:

Suria Hana said...

sama la kite..xtaw mn nk pergi nk ponteng ..huhu